DZIEŃ TRZECI
PIĄTEK
Rano podsumowałem dotychczasowe zdarzenia.
Ktoś dokonał kilku czynności, które są poważnymi przestępstwami:
DZIEŃ DRUGI
CZWARTEK
Cała sprawa nie dawała mi spokoju. Po słabo przespanej nocy obudziłem się myśląc o różnicy numerów karty SIM –„zepsutej” i zarejestrowanej w systemie operatora. Miałem w głowie trzy prawdopodobne rozwiązania mojej sytuacji. Pierwszym z nim był sławny błąd systemu, który zarejestrował nowy numer karty (która może w ogóle nie istnieje), która została przyporządkowana akurat do mego numeru telefonu. Kolejna ewentualność to udane wprowadzenie nowej karty przez pracownicę pierwszego salonu. Może system zarejestrował mimo komunikatu o błędzie? Te dwa przypadki wydały mi się możliwe, ale bardzo, bardzo mało prawdopodobne. W końcu przyszło mi pogodzić się z myślą, że niestety jednak istnieje jedno logiczne i możliwe wytłumaczenie. Ktoś celowo zarejestrował inną kartę chcąc przejąć mój numer telefonu. Skonsultowałem mój pomysł z kolegą Patrykiem, który już wczoraj mi to sugerował. Doszliśmy do wniosku, ze warto udać się z tym na policję, aby przekazać nasze podejrzenia.
W budowaniu własnej marki bardzo ważne jest pojawianie się na wszelkiego rodzaju spotkaniach i eventach branżowych, gdzie możemy poznać przyszłych klientów, potencjalnych partnerów biznesowych lub inwestorów. Niestety samo pojawienie się w danym miejscu nie gwarantuje sukcesu, zwłaszcza wtedy, kiedy popełniamy jeden z wymienionych przeze mnie błędów. Sprawdź czy dotyczą również Ciebie.
XXI wiek! Cyfryzacja, rozwiązania mobilne! Trudno znaleźć osobę, która nie posiada telefonu komórkowego, konta w banku, tabletu, laptopa… Ja również nie zaliczam się do takich osób, w końcu pracuję w branży IT i wybieram do pracy najwygodniejsze narzędzia. Stykam się na bieżąco z najnowszymi technologiami, zapewne dlatego podświadomie ufam nowoczesnym systemom, które chronią moje dane. Niestety okazuje się, ze „system” ma wciąż uchybienia, o czym miałem nieprzyjemność przekonać się na własnej skórze.
Czy Wasze konta są bezpieczne?
O pierwszym wrażeniu pisano już wiele, ale pewne rzeczy warto powtarzać, bo wtedy wyrabia się nawyk, a ten szczególnie warto pielęgnować.
Jak i gdzie je budować? Odpowiedź jest bardzo oczywista-wszędzie. Banalne? Niestety nie, ponieważ wielu przedsiębiorców nadal ma z tym problem, zacznijmy jednak od podstaw.