Dlaczego warto zastanowić się nad tym pytaniem? Z bardzo prostego względu. Jeśli dzielisz się wiedzą, pokazujesz, że chcesz budować świadomość swoich odbiorców, dbasz o nich i nie chowasz wszystkich informacji dla siebie. To sprawia, że ludzie zaczynają odbierać cię jako eksperta i darzą zaufaniem. Jak więc pokazać światu to, co masz do przekazania? Mamy kilka sposobów.
Doliczane kilometry i niepotrzebne objazdy, to jedne ze sposobów jakimi posługują się nieuczciwi taksówkarze, aby zwiększyć swój zysk kosztem klienta. Jak nie dać się oszukać?
Masz świetny pomysł, który może przerodzić się w dobrze prosperujący biznes. Kompletujesz dokumenty i zaznaczasz w kalendarzu datę rozpoczęcia swojej działalności. Zanim pójdziesz do urzędu, sprawdź czy zadbałeś o wszystkie elementy potrzebne do sprawnego zaplanowania strategii działania.
Każdy z nas ma na swojej głowie mnóstwo obowiązków. Nie ważne czy absorbuje nas życie zawodowe, czy obowiązki domowe, w dzisiejszych czasach bierzemy sobie na głowę mnóstwo spraw do załatwienia, które muszą zostać załatwione od razu, a najlepiej na wczoraj.
Jak odnaleźć się w gąszczu deadlin’ów? Mamy kilka sprawdzonych sposobów.
Facebook to jeden z naczelnych kanałów social media. Nic dziwnego, że posiadanie fanpage'a swojej firmy jest dzisiaj must-have każdego przedsiębiorstwa. Czy to jedyny sposób promowania swojej firmy? Okazuje się, że nie.