Dlaczego warto zastanowić się nad tym pytaniem? Z bardzo prostego względu. Jeśli dzielisz się wiedzą, pokazujesz, że chcesz budować świadomość swoich odbiorców, dbasz o nich i nie chowasz wszystkich informacji dla siebie. To sprawia, że ludzie zaczynają odbierać cię jako eksperta i darzą zaufaniem. Jak więc pokazać światu to, co masz do przekazania? Mamy kilka sposobów.

10 luty 2015

 

Doliczane kilometry i niepotrzebne objazdy, to jedne ze sposobów jakimi posługują się nieuczciwi taksówkarze, aby zwiększyć swój zysk kosztem klienta. Jak nie dać się oszukać?

 

03 luty 2015

 

Masz świetny pomysł, który może przerodzić się w dobrze prosperujący biznes. Kompletujesz dokumenty i zaznaczasz w kalendarzu datę rozpoczęcia swojej działalności. Zanim pójdziesz do urzędu, sprawdź czy zadbałeś o wszystkie elementy potrzebne do sprawnego zaplanowania strategii działania.

31 styczeń 2015

 

Każdy z nas ma na swojej głowie mnóstwo obowiązków. Nie ważne czy absorbuje nas życie zawodowe, czy obowiązki domowe, w dzisiejszych czasach bierzemy sobie na głowę mnóstwo spraw do załatwienia, które muszą zostać załatwione od razu, a najlepiej na wczoraj.

 

Jak odnaleźć się w gąszczu deadlin’ów? Mamy kilka sprawdzonych sposobów.

 

27 styczeń 2015

 

Facebook to jeden z naczelnych kanałów social media. Nic dziwnego, że posiadanie fanpage'a swojej firmy jest dzisiaj must-have każdego przedsiębiorstwa. Czy to jedyny sposób promowania swojej firmy? Okazuje się, że nie.