Przed nami kolejne spotkanie networkingowe, współorganizowane przez program „Firma z zasadami”. O tym, jak się przygotować do takiego wydarzenia oraz jakie zasady podczas niego panują – już wiecie. Warto jednak pamiętać, że networking nie kończy się wraz z naszym wyjściem ze spotkania. By był skuteczny, trzeba pamiętać o kilku istotnych rzeczach.
Na czym polega ochrona znaku firmowego? Czy warto zainwestować czas i pieniądze, by uruchomić procedurę? I wreszcie – jak ona przebiega? Jeśli zastanawiacie się nad ochroną firmowego logotypu lub marki produktu, koniecznie przeczytajcie ten artykuł.
Dwa tygodnie temu, dokładnie 13 października, Agencja Power z Warszawy, uczestnik programu „Firma z zasadami” świętowała swój 20 jubileusz. Zgodnie z nazwą agencji było energetycznie, intensywnie i hucznie! Udało nam się zdobyć parę szczegółów z przygotowań i przebiegu imprezy. Zobaczcie, jak Olga Krzemińska-Zasadzka opowiada o tym wydarzeniu!
Miniony poniedziałek rozpoczęliśmy wyjątkowo. W restauracji Eureka, mieszczącej się na terenie Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego, spotkaliśmy się w gronie przedsiębiorców, dla których w biznesie ważne jest przestrzeganie określonych zasad i wartości. Tym samym zainicjowaliśmy cykl spotkań networkingowych przy pysznej kawie i śniadaniu. Odbywać się będą przynajmniej raz w miesiącu. Wszystkim, którzy tak aktywnie spędzili z nami ten poranek, serdecznie dziękujemy!
Początek pracy na własny rachunek to nieustanny wyścig z czasem. Formalności urzędowe, sprawy organizacyjne, dopinanie umów najmu, dzierżawy… Spraw jest bez liku. W tym zabieganiu nietrudno o pomyłkę i niewłaściwą ocenę sytuacji. To, a także małe doświadczenie początkujących przedsiębiorców, wykorzystują różni oszuści i próbują wyłudzić pieniądze. Za co? Za wpis do Krajowego Rejestru Działalności Gospodarczych. Brzmi znajomo? Uważajcie, to nie to samo co Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej!