DZIEŃ DRUGI

CZWARTEK

Cała sprawa nie dawała mi spokoju. Po słabo przespanej nocy obudziłem się myśląc o różnicy numerów karty SIM –„zepsutej” i zarejestrowanej w systemie operatora. Miałem w głowie trzy prawdopodobne rozwiązania mojej sytuacji. Pierwszym z nim był sławny błąd systemu, który zarejestrował nowy numer karty (która może w ogóle nie istnieje), która została przyporządkowana akurat do mego numeru telefonu. Kolejna ewentualność to udane wprowadzenie nowej karty przez pracownicę pierwszego salonu. Może system zarejestrował mimo komunikatu o błędzie? Te dwa przypadki wydały mi się możliwe, ale bardzo, bardzo mało prawdopodobne. W końcu przyszło mi pogodzić się z myślą, że niestety jednak istnieje jedno logiczne i możliwe wytłumaczenie. Ktoś celowo zarejestrował inną kartę chcąc przejąć mój numer telefonu. Skonsultowałem mój pomysł z kolegą Patrykiem, który już wczoraj mi to sugerował. Doszliśmy do wniosku, ze warto udać się z tym na policję, aby przekazać nasze podejrzenia.

27 listopad 2014

XXI wiek! Cyfryzacja, rozwiązania mobilne! Trudno znaleźć osobę, która nie posiada telefonu komórkowego, konta w banku, tabletu, laptopa… Ja również nie zaliczam się do takich osób, w końcu pracuję w branży IT i wybieram do pracy najwygodniejsze narzędzia. Stykam się na bieżąco z najnowszymi technologiami, zapewne dlatego podświadomie ufam nowoczesnym systemom, które chronią moje dane. Niestety okazuje się, ze „system” ma wciąż uchybienia, o czym miałem nieprzyjemność przekonać się na własnej skórze.

Czy Wasze konta są bezpieczne?

20 listopad 2014

W budowaniu własnej marki bardzo ważne jest pojawianie się na wszelkiego rodzaju spotkaniach i eventach branżowych, gdzie możemy poznać przyszłych klientów, potencjalnych partnerów biznesowych lub inwestorów. Niestety samo pojawienie się w danym miejscu nie gwarantuje sukcesu, zwłaszcza wtedy, kiedy popełniamy jeden z wymienionych przeze mnie błędów. Sprawdź czy dotyczą również Ciebie.

17 listopad 2014

O pierwszym wrażeniu pisano już wiele, ale pewne rzeczy warto powtarzać, bo wtedy wyrabia się nawyk, a ten szczególnie warto pielęgnować.

Jak i gdzie je budować? Odpowiedź jest bardzo oczywista-wszędzie. Banalne? Niestety nie, ponieważ wielu przedsiębiorców nadal ma z tym problem, zacznijmy jednak od podstaw.

15 listopad 2014

 

W dzisiejszych czasach, pełno jest sztuczek marketingowych, kruczków sprzedaży oraz możliwości nakłonienia klientów do skorzystania z oferowanych produktów i usług.  Wszystko po to, by dana firma mogła utrzymać się na rynku.

Czy istnieje jednak inny sposób na to, by budować swoją markę oraz sprawić, by potencjalni odbiorcy sami do nas przychodzili?

Strona 38 z 39