W budowaniu własnej marki bardzo ważne jest pojawianie się na wszelkiego rodzaju spotkaniach i eventach branżowych, gdzie możemy poznać przyszłych klientów, potencjalnych partnerów biznesowych lub inwestorów. Niestety samo pojawienie się w danym miejscu nie gwarantuje sukcesu, zwłaszcza wtedy, kiedy popełniamy jeden z wymienionych przeze mnie błędów. Sprawdź czy dotyczą również Ciebie.

17 listopad 2014

O pierwszym wrażeniu pisano już wiele, ale pewne rzeczy warto powtarzać, bo wtedy wyrabia się nawyk, a ten szczególnie warto pielęgnować.

Jak i gdzie je budować? Odpowiedź jest bardzo oczywista-wszędzie. Banalne? Niestety nie, ponieważ wielu przedsiębiorców nadal ma z tym problem, zacznijmy jednak od podstaw.

15 listopad 2014

 

W dzisiejszych czasach, pełno jest sztuczek marketingowych, kruczków sprzedaży oraz możliwości nakłonienia klientów do skorzystania z oferowanych produktów i usług.  Wszystko po to, by dana firma mogła utrzymać się na rynku.

Czy istnieje jednak inny sposób na to, by budować swoją markę oraz sprawić, by potencjalni odbiorcy sami do nas przychodzili?

08 sierpień 2014

"Firma z zasadami" to program, któremu przyświecają ogólnoludzkie zasady stanowiące podwaliny kultury. Naszymi priorytetami są dobro, szacunek dla drugiego człowieka, uczciwość i zaufanie. To właśnie te wartości, będące podstawą relacji międzyludzkich, gwarantują tworzenie przyjaznego środowiska biznesowego. Wiem, że biznes oparty na tych kluczowych wartościach przynosi i korzyści materialne, i satysfakcję. Dzięki uczestnictwu przedsiębiorstwa w wymienionym programie budowana / wzmacniana jest opinia firmy - jej pozytywne postrzeganie, a my konsumenci mamy pewność wyboru właściwego kontrahenta / dostawcy / usługodawcy / produktu.

Jan Trzciński prezes fundacji “To co najważniejsze”

Strona 38 z 38