Mimo, że ten sposób naciągania ludzi już miał swoją „premierę” jakiś czas temu – znowu można się na niego natknąć. Od paru dni właściciele skrzynek mailowych założonych na Gmail otrzymują wiadomość, z której dowiadują się, że ktoś usunął ich z grona znajomych na Facebooku. Kto? Można to oczywiście sprawdzić – w mailu znajdujemy instrukcję krok po kroku, jak to zrobić.
Jak pokazać klientom lub współpracownikom, że istotne są dla nas określone zasady i wartości? Jak zakomunikować, że pewnych działań nie tolerujemy? Przedsiębiorcy, którzy dołączają do naszej bazy Firm z zasadami uważają, że przynależność do bazy jest bardzo wyraźnym sygnałem, co jest ważne w biznesie. Uczciwość, szacunek do drugiego człowieka, chrześcijańskie wartości – na to stawiamy!
Nie tylko niskie ceny czy popularność marki. Te aspekty mają drugorzędne znaczenie. Okazuje się, że najważniejsze jest podejście do klientów, serdeczność w relacjach, otwartość na potrzeby drugiego człowieka. To z tych powodów robimy zakupy w konkretnych sklepach czy korzystamy z usług danej firmy. I co ciekawe, przychodzimy tam dla Pani Halinki czy Pana Janka – to oni swoją codzienną pracą budują wiarygodność danego miejsca.
Prowadzić z sukcesem 6 firm, spełniać się rodzinnie i jeszcze mieć odrobinę czasu na urlop? Wydaje się niemożliwe, a jednak! Pan Bogumił Klimiuk, właściciel Constans Group jest na to doskonałym przykładem! Z pewnością nie byłoby to możliwe, gdyby nie upór i konsekwencja w działaniu Pana Bogumiła.
Mimo, iż od stycznia tego roku obowiązuje wyższa stawka minimalna za godzinę pracy, niektórzy pracodawcy tego nie respektują. Oczywiście oficjalnie płacą 13 złotych brutto na godzinę, ale w praktyce robią wszystko, by obejść przepisy i płacić dużo mniej.